Patik, Varga és Társaik Zrt.

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Címlap Hirdetmények
 
Hirdetmények

Hartmann Transz Árufuvarozó Kft. Fa.

E-mail Nyomtatás PDF

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi vagyontárgyait:

 

 

  • Barcs külterület, 0523/116. hrsz. alatt felvett „legelő, kivett panzió, gazdasági épület, udvar” tkv-i megnevezésű, mindösszesen 2 ha 7263 m² térmértékű 13.42 AK értékű ingatlan 80/85-öd ingatlan-illetősége, amely ténylegesen az ingatlanon található felépítmények tulajdonjogát jelenti

 

Pályázati irányár: 40.000.000.- Ft + ÁFA

 

A felszámoló felhívja az érdeklődök figyelmét, hogy a meghirdetett ingatlan-illetőség minősítése, tkv-i megnevezése miatt annak tulajdonjogát kizárólag magánszemély szerezheti meg.

 

  • 2 db (1 db kanca – 1 db csődör) félvér jellegű, jegytelen, 4 éves pej ló

 

Pályázati irányár: 220.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén a vagyontárgyak értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a vagyontárgyak megtekintésére is.

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

  1. 1.A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
  1. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
  2. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
  3. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
  4. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
  5. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
  6. Pályázó nyilatkozik arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el

 

 

 

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként amennyiben a megvásárolni kívánt vagyontárgy pályázati irányára 10.000.000.- Ft alatti, úgy a nettó pályázati irányár 5%-át, amennyiben 10.000.000.- Ft vagy annál magasabb összegű, úgy a nettó pályázati irányár 3%-át kell átutalnia a Hartmann Transz Kft Fa-nak az ERSTE BANK Hungary Zrt-nél vezetett 11600006-00000000-41052671. sz. bankszámlájára, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „HARTMANN” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra. A felszámoló tájékoztatja a pályázókat, hogy több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat esetén köteles ártárgyalást tartani.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással. Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett bánatpénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2009. november 19., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2010. február 02. Az eljárás során korábban már sor került pályázati hirdetmény közzétételére.

 

Maglód-Park Investment Kft. F.A. és Maglód Invest Kft. F.A.

E-mail Nyomtatás PDF

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján együttesen értékesíti a gazdálkodó szervezetek alábbi ingatlanjait:

  

  • Budapest belterület, 41012/14 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 55894 m² területnagyságú, kivett telephely megnevezésű ingatlan
  • Budapest belterület, 41012/26 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 923 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan
  • Budapest belterület, 41012/28 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 56830 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan

 

Az ingatlanokat a felszámoló kizárólag egyben értékesíti.

 

Pályázati irányár: 600.000.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén az ingatlanok értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

 

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter) és vele egyeztethető időpont az ingatlanok megtekintésére is.

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a felszámolónak az OTP Bank Nyrt. Kaposvári Fiókjánál vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Maglód-Park Kft fa bánatpénz közleménnyel úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „MAGLÓD PARK” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételárfizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. Mindkét adós cég esetében a felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2010. június 29., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2010. július 20. Az eljárás során korábban már sor került pályázati hirdetmény közzétételére.

 

ZÖLDSZIGET Kereskedelmi Kft. Fa.

E-mail Nyomtatás PDF

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi gépjárművét:   

 

  • Citroen Berlingo 1.9 D típusú gépjármű. Forgalmi rendszám: HXW-694, alvázszám: VF7MBWJZF65613505, motorszám: PSAWJZ10DXCA6005472, évjárat: 2001. évi gyártás, 1868 ccm3 hengerűrtartalmú, 51 KW teljesítményű, szürke színű, dízel üzemű. A gépjármű kilométerórájának állása: 231.813km. A gépjármű 1 db kulccsal rendelkezik, mely a zárakat nem nyitja és zárja. Forgalmi engedély száma: EG16194, törzskönyv, száma: 727464I. A gépjármű bal első lámpája sérült, a hátsó ajtajának bal szárnya a jármű színétől eltérő sárga színű. Egyebekben a jármű meglehetősen használt, forgalomból kivont.

 

            Pályázati irányár: 150.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén a gépjármű értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a gépjármű megtekintésére is.

  

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

 

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 5%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára ZÖLDSZIGET Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „ZÖLDSZIGET” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.

 

A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. szeptember 14., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2011. december 22. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.

 

PAPER & MORE Papíripari Újrahasznosító és Termelő Kft. Fa.

E-mail Nyomtatás PDF

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi készleteit:   

 

 

  • Papíripari alapanyagok, vegyszerek, csomagoló anyagok, munkavédelmi eszközök, késztermékek. A vegyszerek kezelésének, szállításának, esetleges megsemmisítésének költségei a vevőt terhelik.

 

Pályázati irányár: 20.000.000.- Ft + ÁFA

 

                  A készletállományt a felszámoló egyben kívánja értékesíteni.

                  A készletállomány részletes listája a felszámolónál megtekinthető.

 

 

Magánszemély vevő esetén az készlet értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint, amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik – ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a készletek megtekintésére is.

 

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Paper & More Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „Paper & More” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.

 

A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. augusztus 22., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2012. február 14. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.

 

SZINEX Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Fa.

E-mail Nyomtatás PDF

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi készletét:    

 

  • Szótanuló kártyák, etikettek, kiegészítő kártyák

 

Spanyol-magyar (dupla) 850 köteg

Orosz-magyar (dupla) 150 köteg

Magyar-angol (szimpla) 800 köteg

Business (dupla) 30 köteg

 

Pályázati irányár: 3.500.000.- Ft + ÁFA

 

                 A készletállományt a felszámoló kizárólag egyben értékesíti.

 

Magánszemély vevő esetén a készletállomány értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint, amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik – ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a készlet megtekintésére is.

  

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

  

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 5%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára SZINEX Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

  

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „SZINEX” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.

 A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2012. február 13., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2012. június 22. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.

Módosítás dátuma: 2012. szeptember 03. hétfő, 13:47
 


135. oldal / 135

Csurgói irodánk

 

8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.

Nagyobb térképre váltás

Budapesti irodánk

 

1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2. emelet

tel: +36 1 617-4951

tel/fax: +36 1 235-0896

e-mail: info@patikvarga.hu


Nagyobb térképre váltás

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja, hogy ilyen típusú cookie-kat helyezhetünk el eszközén. Ha többet szeretne megtudni az általunk használt cookie-król és azok törléséről, olvassa el az adatvédelmi irányelveinket.

Elfogadom a cookie-kat ezen az oldalon.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk