Maglód-Park Investment Kft. F.A. és Maglód Invest Kft. F.A.
2012. szeptember 04. kedd, 05:40
adminisztrátor
NYILVÁNOS PÁLYÁZAT
útján együttesen értékesíti a gazdálkodó szervezetek alábbi ingatlanjait:
- Budapest belterület, 41012/14 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 55894 m² területnagyságú, kivett telephely megnevezésű ingatlan
- Budapest belterület, 41012/26 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 923 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan
- Budapest belterület, 41012/28 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 56830 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan
Az ingatlanokat a felszámoló kizárólag egyben értékesíti.
Pályázati irányár: 600.000.000.- Ft + ÁFA
Magánszemély vevő esetén az ingatlanok értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.
Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter) és vele egyeztethető időpont az ingatlanok megtekintésére is.
A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:
1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A bánatpénz:
A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a felszámolónak az OTP Bank Nyrt. Kaposvári Fiókjánál vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Maglód-Park Kft fa bánatpénz közleménnyel úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.
A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.
A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:
A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „MAGLÓD PARK” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:
Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)
A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.
A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.
A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.
Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételárfizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.
A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.
Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.
A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.
A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. Mindkét adós cég esetében a felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2010. június 29., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2010. július 20. Az eljárás során korábban már sor került pályázati hirdetmény közzétételére.
ZÖLDSZIGET Kereskedelmi Kft. Fa.
2012. szeptember 04. kedd, 05:34
adminisztrátor
NYILVÁNOS PÁLYÁZAT
útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi gépjárművét:
- Citroen Berlingo 1.9 D típusú gépjármű. Forgalmi rendszám: HXW-694, alvázszám: VF7MBWJZF65613505, motorszám: PSAWJZ10DXCA6005472, évjárat: 2001. évi gyártás, 1868 ccm3 hengerűrtartalmú, 51 KW teljesítményű, szürke színű, dízel üzemű. A gépjármű kilométerórájának állása: 231.813km. A gépjármű 1 db kulccsal rendelkezik, mely a zárakat nem nyitja és zárja. Forgalmi engedély száma: EG16194, törzskönyv, száma: 727464I. A gépjármű bal első lámpája sérült, a hátsó ajtajának bal szárnya a jármű színétől eltérő sárga színű. Egyebekben a jármű meglehetősen használt, forgalomból kivont.
Pályázati irányár: 150.000.- Ft + ÁFA
Magánszemély vevő esetén a gépjármű értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.
Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a gépjármű megtekintésére is.
A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:
1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A bánatpénz:
A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 5%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára ZÖLDSZIGET Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.
A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.
A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:
A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „ZÖLDSZIGET” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:
Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)
A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.
A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.
A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.
Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.
A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.
Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.
A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.
A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.
A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. szeptember 14., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2011. december 22. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.
|
PAPER & MORE Papíripari Újrahasznosító és Termelő Kft. Fa.
2012. szeptember 04. kedd, 05:31
adminisztrátor
NYILVÁNOS PÁLYÁZAT
útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi készleteit:
- Papíripari alapanyagok, vegyszerek, csomagoló anyagok, munkavédelmi eszközök, késztermékek. A vegyszerek kezelésének, szállításának, esetleges megsemmisítésének költségei a vevőt terhelik.
Pályázati irányár: 20.000.000.- Ft + ÁFA
A készletállományt a felszámoló egyben kívánja értékesíteni.
A készletállomány részletes listája a felszámolónál megtekinthető.
Magánszemély vevő esetén az készlet értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint, amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik – ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.
Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a készletek megtekintésére is.
A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:
1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A bánatpénz:
A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Paper & More Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.
A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.
A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:
A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „Paper & More” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:
Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)
A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.
A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.
A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.
Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.
A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.
Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.
A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.
A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.
A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. augusztus 22., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2012. február 14. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.
SZINEX Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Fa.
2012. szeptember 03. hétfő, 13:42
adminisztrátor
NYILVÁNOS PÁLYÁZAT
útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi készletét:
- Szótanuló kártyák, etikettek, kiegészítő kártyák
Spanyol-magyar (dupla) 850 köteg
Orosz-magyar (dupla) 150 köteg
Magyar-angol (szimpla) 800 köteg
Business (dupla) 30 köteg
Pályázati irányár: 3.500.000.- Ft + ÁFA
A készletállományt a felszámoló kizárólag egyben értékesíti.
Magánszemély vevő esetén a készletállomány értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint, amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik – ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.
Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a készlet megtekintésére is.
A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:
1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A bánatpénz:
A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 5%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára SZINEX Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.
A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.
A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:
A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „SZINEX” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:
Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)
A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.
A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.
A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.
Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.
A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.
Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.
A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.
A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.
A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2012. február 13., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2012. június 22. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.
Módosítás dátuma: 2012. szeptember 03. hétfő, 13:47
|