Patik, Varga és Társaik Zrt.

  • Schrift vergrößern
  • Standard-Schriftgröße
  • Schriftgröße verkleinern
Címlap Bekanntmachung
 
Hirdetmények

MD Vagyonkezelő és Idegenforgalmi Zrt. Fa.

E-Mail Drucken PDF
There are no translations available.

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi vagyontárgyát:

 

 

  • A JTU-019. forgalmi rendszámú, SUZUKI gyártmányú, SX4. típusú személygépkocsi. Motorszám: M15A1150724., alvázszám: TSMEYA11S00121238., hengerűrtartalom: 1490 cm³, üzemanyag: benzin, gyártási év: 2006.

 

Pályázati irányár: 1.200.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén az ingatlanok értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a gépjármű megtekintésére is.

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

  1. 1.A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
  1. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
  2. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
  3. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
  4. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
  5. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
  6. Pályázó nyilatkozik arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányár 5%-át kell átutalnia az MD Zrt. Fa-nak az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11743033-29901656. sz. bankszámlájára úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

A bánatpénz összege: 60.000.- Ft

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „MD Zrt” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással. Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett bánatpénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. október 18., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2011. november 16. 

 

Hartmann Transz Árufuvarozó Kft. Fa.

E-Mail Drucken PDF
There are no translations available.

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi vagyontárgyait:

 

 

  • Barcs külterület, 0523/116. hrsz. alatt felvett „legelő, kivett panzió, gazdasági épület, udvar” tkv-i megnevezésű, mindösszesen 2 ha 7263 m² térmértékű 13.42 AK értékű ingatlan 80/85-öd ingatlan-illetősége, amely ténylegesen az ingatlanon található felépítmények tulajdonjogát jelenti

 

Pályázati irányár: 40.000.000.- Ft + ÁFA

 

A felszámoló felhívja az érdeklődök figyelmét, hogy a meghirdetett ingatlan-illetőség minősítése, tkv-i megnevezése miatt annak tulajdonjogát kizárólag magánszemély szerezheti meg.

 

  • 2 db (1 db kanca – 1 db csődör) félvér jellegű, jegytelen, 4 éves pej ló

 

Pályázati irányár: 220.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén a vagyontárgyak értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a vagyontárgyak megtekintésére is.

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

  1. 1.A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).
  1. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát
  2. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.
  3. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.
  4. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.
  5. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni
  6. Pályázó nyilatkozik arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el

 

 

 

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként amennyiben a megvásárolni kívánt vagyontárgy pályázati irányára 10.000.000.- Ft alatti, úgy a nettó pályázati irányár 5%-át, amennyiben 10.000.000.- Ft vagy annál magasabb összegű, úgy a nettó pályázati irányár 3%-át kell átutalnia a Hartmann Transz Kft Fa-nak az ERSTE BANK Hungary Zrt-nél vezetett 11600006-00000000-41052671. sz. bankszámlájára, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „HARTMANN” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra. A felszámoló tájékoztatja a pályázókat, hogy több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat esetén köteles ártárgyalást tartani.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással. Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett bánatpénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2009. november 19., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2010. február 02. Az eljárás során korábban már sor került pályázati hirdetmény közzétételére.

 

Maglód-Park Investment Kft. F.A. és Maglód Invest Kft. F.A.

E-Mail Drucken PDF
There are no translations available.

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján együttesen értékesíti a gazdálkodó szervezetek alábbi ingatlanjait:

  

  • Budapest belterület, 41012/14 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 55894 m² területnagyságú, kivett telephely megnevezésű ingatlan
  • Budapest belterület, 41012/26 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 923 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan
  • Budapest belterület, 41012/28 hrsz. alatt nyilvántartott, természetben a 1108 Budapest, Maglódi úton található, 56830 m² területnagyságú, kivett beépítetlen terület megnevezésű ingatlan

 

Az ingatlanokat a felszámoló kizárólag egyben értékesíti.

 

Pályázati irányár: 600.000.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén az ingatlanok értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

 

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: dr. Győri Péter) és vele egyeztethető időpont az ingatlanok megtekintésére is.

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a felszámolónak az OTP Bank Nyrt. Kaposvári Fiókjánál vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Maglód-Park Kft fa bánatpénz közleménnyel úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „MAGLÓD PARK” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételárfizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében. Mindkét adós cég esetében a felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2010. június 29., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2010. július 20. Az eljárás során korábban már sor került pályázati hirdetmény közzétételére.

 

ZÖLDSZIGET Kereskedelmi Kft. Fa.

E-Mail Drucken PDF
There are no translations available.

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi gépjárművét:   

 

  • Citroen Berlingo 1.9 D típusú gépjármű. Forgalmi rendszám: HXW-694, alvázszám: VF7MBWJZF65613505, motorszám: PSAWJZ10DXCA6005472, évjárat: 2001. évi gyártás, 1868 ccm3 hengerűrtartalmú, 51 KW teljesítményű, szürke színű, dízel üzemű. A gépjármű kilométerórájának állása: 231.813km. A gépjármű 1 db kulccsal rendelkezik, mely a zárakat nem nyitja és zárja. Forgalmi engedély száma: EG16194, törzskönyv, száma: 727464I. A gépjármű bal első lámpája sérült, a hátsó ajtajának bal szárnya a jármű színétől eltérő sárga színű. Egyebekben a jármű meglehetősen használt, forgalomból kivont.

 

            Pályázati irányár: 150.000.- Ft + ÁFA

 

Magánszemély vevő esetén a gépjármű értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a gépjármű megtekintésére is.

  

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

 

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 5%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára ZÖLDSZIGET Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „ZÖLDSZIGET” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.

 

A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. szeptember 14., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2011. december 22. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.

 

PAPER & MORE Papíripari Újrahasznosító és Termelő Kft. Fa.

E-Mail Drucken PDF
There are no translations available.

NYILVÁNOS PÁLYÁZAT

útján értékesíti a gazdálkodó szervezet alábbi készleteit:   

 

 

  • Papíripari alapanyagok, vegyszerek, csomagoló anyagok, munkavédelmi eszközök, késztermékek. A vegyszerek kezelésének, szállításának, esetleges megsemmisítésének költségei a vevőt terhelik.

 

Pályázati irányár: 20.000.000.- Ft + ÁFA

 

                  A készletállományt a felszámoló egyben kívánja értékesíteni.

                  A készletállomány részletes listája a felszámolónál megtekinthető.

 

 

Magánszemély vevő esetén az készlet értékesítését a mindenkori áfatörvény szerinti adómérték terheli. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint, amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik – ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

                                                                                                                      

Az értékesítés feltételeiről részletes információ a felszámolótól kérhető (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15., tel. és fax: 82/471-412, 471-426, 471-829, kapcsolattartó: Dr. Győri Péter), és vele egyeztethető időpont a készletek megtekintésére is.

 

 

A benyújtandó pályázatoknak tartalmazniuk kell:

 

1. A pályázó azonosításra alkalmas adatait (név, cím, cégjegyzékszám, adószám).

2. A pályázó hatályos cégkivonatát, a vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát

3. Az ajánlott ÁFA nélküli vételár pontos megjelölését.

4. Fizetési feltételek meghatározása és a fizetőképesség igazolása.

5. 60 napos kötelező érvényű ajánlati kötöttség vállalása.

6. Sikertelen pályázat esetén milyen bankszámlára kéri a pályázó a bánatpénzt visszautalni

7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 

A bánatpénz:

 

A pályázónak bánatpénzként a megvásárolni kívánt vagyontárgy nettó pályázati irányárának 3%-át kell átutalnia a Patik, Varga és Társaik Zrt. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11743002-20197519. sz. bankszámlájára Paper & More Kft. „f.a.” bánatpénz közleménnyel, úgy, hogy az legkésőbb a pályázat benyújtásának határidejéig a megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

 

A bánatpénz megfizetéséről a banki igazolást a pályázathoz csatolni kell. A felszámoló a bánatpénz után kamatot nem fizet, kezelési költséget sem számít fel.

 

 

A pályázat benyújtásának helye, ideje és módja:

 

A pályázatokat két példányban, zárt borítékban, „Paper & More” jeligével kérjük személyesen benyújtani vagy tértivevénnyel feladni az alábbi címre:

 

Patik, Varga és Társaik Gazdasági Tanácsadó Zrt. (8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.)

 

A pályázat beérkezési határideje: jelen hirdetmény Cégközlönyben való közzétételtől számított 15. napot követő első munkanap 16.00 óra.

 

A pályázatok közjegyző jelenlétében történő bontására a pályázat benyújtási határidejét követő 15 napon belül a felszámoló székhelyén kerül sor.

 

A felszámoló a bontás követő 8 napon belül valamennyi pályázót írásban értesíti a bontás eredményéről, illetve a szükség szerint – amennyiben a Cstv. vonatkozó feltételei fennállnak – meghívja az érintetteket zártkörű ártárgyalásra.

Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, míg a vételár fizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor banki átutalással.

A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit viselni köteles.

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, úgy a jogügylet neki felróható okból meghiúsul, és ez esetben a felszámoló a befizetett pénzt meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani.

A vesztes pályázók által befizetett bánatpénzt a felszámoló az elbírálást követő 8 napon belül utalja vissza, míg a nyertes pályázók által befizetett bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása tekintetében.

 

A felszámolási eljárás kezdeményezésének időpontja: 2011. augusztus 22., a felszámolási eljárás kezdő időpontja pedig: 2012. február 14. Az eljárás során korábban pályázati hirdetmény közzétételére nem került sor.

 


Seite 135 von 135

Unsere Büro in Csurgó

 

8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.

Nagyobb térképre váltás

Budapesti irodánk
There are no translations available.

 

1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2. emelet

tel: +36 1 617-4951

tel/fax: +36 1 235-0896

e-mail: info@patikvarga.hu


Nagyobb térképre váltás

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja, hogy ilyen típusú cookie-kat helyezhetünk el eszközén. Ha többet szeretne megtudni az általunk használt cookie-król és azok törléséről, olvassa el az adatvédelmi irányelveinket.

Elfogadom a cookie-kat ezen az oldalon.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk