Patik, Varga és Társaik Zrt.

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Címlap Pályázatok BALATONI FA Fafeldolgozó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság "felszámolás alatt" pályázat
 

BALATONI FA Fafeldolgozó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság "felszámolás alatt" pályázat

E-mail Nyomtatás PDF
      1. Hirdetmény

A(z) Patik & Varga Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-048781, székhely: 1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2 em., levelezési cím: 1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2 em.), mint a(z) BALATONI FA Fafeldolgozó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság „f.a” (cégjegyzékszám: 20 09 063510, székhely: 8342 Óhíd, Petőfi S. utca 19.) Zalaegerszegi Törvényszék 10.Fpk.93/2018/11. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. november 18. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás

útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

A pályázat adatai:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2521997

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2021. december 3. 10 óra 05 perc

A pályázatok benyújtásának határideje: 2021. december 18. 10 óra 05 perc

Ajánlati biztosíték összege: 3 300 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlati biztosíték összege a 237/2009. (X.20.) Korm. rendelete alapján került kiszámításra. A kiszámított ajánlati biztosítékot a(z) Balatoni FA kft. "f.a." adós ERSTE Bank Hungary Nyrt.-nél vezetett 11600006-00000000-94249756. számú bankszámlájára kell megfizetni "Balatoni Fa Kft. "FA" PÁLYÁZAT - bánatpénz” megjelöléssel úgy, hogy az legkésőbb a pályázat hirdetményében megjelölt kezdőpontját megelőző 24 órával megtörténjen.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha pályázat beadásakor feltöltésre kerülő befizetést igazoló dokumentumon túl, a megjelölt összegű ajánlati biztosítékot az adósi bankszámlán legkésőbb a pályázat hirdetményében megjelölt kezdőpontját megelőző 24 órával hiánytalanul jóváírják. A pályázati felhívást kiíró felszámoló az esetleges felmerülő bankköltségekkel, árfolyamkülönbségekből adódó veszteségekkel, hiányokkal kapcsolatos hivatkozásokat nem fogad el. A pályázatban nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot - ajánlatának el nem fogadása esetén - milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó. A szabálytalanul eljáró pályázót a felszámoló az eljárásból kizárja, az átutalt pályázati biztosítékot kamatmentesen visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló nyolc munkanapon belül kamatmentesen visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától – a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától – számított nyolc munkanapon belül kamatmentesen visszautalja. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

Az adós gazdálkodó szervezet kizárólagos tulajdonát képező használt tárgyi eszközök, amelyek a társaság székhelyén, a 8342 Óhíd, Petőfi Sándor utca 19. szám alatt találhatóak. A tárgyi eszközök listáját a pályázati hirdetmény EÉR felületre feltöltött melléklete tartalmazza. A használt tárgyi eszközök a gazdasági társaság fizetésképtelenségét megelőzően annak működéséhez kapcsolódtak, így legfőképp faipari munkákhoz kapcsolódó használati gépek, de találhatóak a listán használt irodai berendezési tárgyak, továbbá korábbi technológiai szintet képviselő, mára meghaladott informatikai eszközök. A tárgyi eszközök egy részét (mellékleten jelölve) jelenleg hatályos bérleti szerződés alapján a társaság székhelyén működő gazdasági társaság bérli. A felszámoló a tárgyi eszközök pontos állapotát nem tudta ellenőrizni, azok egy része használatban van a bérlő által, egy másik része több éve használaton kívül van.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 105 281 855 forint.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 36 848 649 forint.

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Használt tárgyi eszközök

Típus: Ipari gép

Állapot: Átlagos

Tehermentes: nem keretbiztosítéki vagyont terhelő zálogjog, ingóságot terhelő zálogjog a CAT DP 40 NB targonca és GIPI 1500 marógép vonatkozásában, jogosult MKB Bank Zrt. (1056 Budapest, Váci u. 38.)

Mennyisége: 188 db

Becsérték: 105 281 855 forint

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A vagyontárgy 2021. november 25. napján 13-14 óra között tekinthető meg az adós társaság székhelyén. Egyéb időpont esetén kérjük a pályázókat, hogy az EÉR felületen szíveskedjenek jelezni igényüket, melyet a felszámoló visszaigazolása esetén minden pályázó számára nyilvánosan biztosít. A tárgyi eszközök hetedik alkalommal kerülnek meghirdetésre. Az értékesítési hirdetmény tervezetéről a 237/2009. Korm. rendelet 2. § (2) bekezdés szerinti módon az értesítés megtörtént. A felszámoló nyilatkozik, hogy a hitelezői hozzájárulás feltételei fennállnak a becsérték 35%-án történő értékesítéshez. A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték. Felszámoló rögzíti, hogy a CAT DP 40 NB targonca és GIPI 1500 marógép vonatkozásában az ajánlott vételárat a Csődtörvény vonatkozó rendelkezései értelmében, az MKB Bank Zrt. (1056 Budapest, Váci u. 38.) ingó zálogjogosultra tekintettel meg kell osztani.

ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: A felszámoló felhívja a pályázókat, hogy magánszemély vevő esetén a vagyontárgy értékesítését a mindenkori hatályos áfatörvény szerinti adómérték terheli. A meghirdetett vagyontárgy irányára nettó összegben értendő. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényes pályázatok értékelése során az a pályázat nyer, amelyik a vételár, a fizetés módja és a fizetési határidő, valamint az egyéb ajánlati feltételek szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A pályázó az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat átutalással köteles megfizetni a Balatoni Fa Kft. "f.a." ERSTE Bank Hungary Nyrt.-nél vezetett 11600006-00000000-94249756. számú bankszámlájára "Balatoni Fa Kft. "f.a." vételár" - közleménnyel a szerződéskötéstől számított 15 napon belül, A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással nem élhet.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a nyertes pályázóval a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 15 napon belül kerül sor. A szerződéskötés további feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő 1%-os jutalékfizetési kötelezettség teljesítése, mely nem része a vételárnak.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a birtokbavételről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba adásra a vételár hiánytalan kifizetését követően 15 napon belül kerül sor.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A felszámoló a pályázatok minimálárát a becsérték 35%-val azonos összegben határozza meg, ennél alacsonyabb összegű pályázatokat a felszámoló nem fogad el. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 8 napon belül kerül sor. Az értékelésről szóló jegyzőkönyvet pályázatbontástól számított 20 napon belül a felszámoló elkészíti és a jegyzőkönyv szkennelt változatát feltölti az EÉR felületére, ahol a pályázók által megtekinthető. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. A pályázók az EÉR rendszeren keresztül az arra vonatkozó szabályok szerint, elektronikus üzenet útján értesülnek az online ártárgyalás fordulójáról, annak kezdő és záró időpontjáról. Az érvényes pályázatok értékelése során az a pályázat nyer, amelyik a vételár szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be. A felszámoló felhívja az esetlegesen elővásárlásra jogosultak figyelmét arra, hogy az elővásárlásra jogosultak jogát a nyilvános értékesítésen gyakorolhatja oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében a 17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 27. § (4) bekezdésének megfelelően 10 munkanapon belül nyilatkozik vételi szándékáról. Jelen hirdetményre a 237/2009 (X.20) Korm. Rendelet és a 17/2014.(II.3.) Korm. Rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget. A felszámoló a pályázati kiírást bármikor, indokolási kötelezettség mellett visszavonhatja, a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat, ki. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani a feltöltött hirdetmény alapján, az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével. A pályázatnak tartalmaznia kell: Magánszemély ajánlattevő estében: a pályázó nevét, állampolgárságát, lakcímét, anyja nevét, személyi azonosító okmányának megnevezését és számát, adóazonosító jelét, esetleges általános forgalmi adó alanyiságát, azonosításra alkalmas személyi okmányának másolatát, az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, nyilatkozatot arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek fogadja el. Gazdálkodó szervezet ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatait, a gazdálkodó szervezetek hatályos, a legfrissebb adatokat tartalmazó cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát vagy aláírás-mintáját, az ajánlott vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, nyilatkozatot arról, hogy a pályázati kiírás feltételeit magára nézve kötelezőnek fogadja el. Kötelezettségvállalói nyilatkozatot, hogy pályázatnyertesség esetén az adásvételi szerződést a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 15 napon belül megköti és a teljes vételárat szerződéskötést követően 15 napon belül átutalja. A szerződéskötés további feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt 1% jutalék fizetési kötelezettség teljesítése. A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit a vételáron felül viselni köteles. A szerződést, a felszámoló saját jogi képviselője magyar nyelven készíti el, a szerződéskötés költségei pedig a vevőt terhelik, melynek mértéke 100.000.-Ft + ÁFA.

A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2521997/tetelek.pdf

 

Csurgói irodánk

 

8840 Csurgó, Széchenyi tér 15.

Nagyobb térképre váltás

Budapesti irodánk

 

1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2. emelet

tel: +36 1 617-4951

tel/fax: +36 1 235-0896

e-mail: info@patikvarga.hu


Nagyobb térképre váltás

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja, hogy ilyen típusú cookie-kat helyezhetünk el eszközén. Ha többet szeretne megtudni az általunk használt cookie-król és azok törléséről, olvassa el az adatvédelmi irányelveinket.

Elfogadom a cookie-kat ezen az oldalon.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk