Patik, Varga és Társaik Zrt.

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Tenders Pályázati hirdetmény: Peugeot 308 (MLH-454)
 

Pályázati hirdetmény: Peugeot 308 (MLH-454)

E-mail Print PDF
There are no translations available.

IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112231 IMG_20160802_112231
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112241 IMG_20160802_112241
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112303 IMG_20160802_112303
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112315 IMG_20160802_112315
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112323 IMG_20160802_112323
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112327 IMG_20160802_112327
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112335 IMG_20160802_112335
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112348 IMG_20160802_112348
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112357 IMG_20160802_112357
IMG_20160802_11...
IMG_20160802_112412 IMG_20160802_112412

MLH-454 frsz-ú, 2010. évi évjáratú Peugeot 308 típusú, 1560 ccm3 motortérfogatú, 66 KW teljesítményű, 3 ajtós, fehér színű, dízel üzemű, forgalmi engedély szerint N1 kategóriájú (áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel) kisteher gépjármű. A jármű a forgalomból jelenleg ki van vonva. A jármű akkumulátora lemerült, műszaki állapota nem ismert.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 100 000 forint.

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

https://eer.gov.hu/palyazat/P503561

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

2016. szeptember 2. 15 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje:

2016. szeptember 19. 15 óra 01 perc

Ajánlati biztosíték összege: 55 000 forint.

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Peugeot 308. 2010. évjáratú gépjármű

Típus:

Jármű

Gyártmány:

Peugeot 308.

Gyártási idő:

2010.

Állapot:

akkumulátor hiányában nem indítható, ennek hiányában állapot felmérés sem történt

Tehermentes:

nem végrehajtási jog került bejegyzésre

Mennyisége:

1 db

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekinthető: 2016. augusztus 24. napján 9.00 és 15.00 órakor a felszámoló szervezet 8840 Csurgó, Széchenyi tér 15. alatti telephelyén.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárfizetésre a szerződés aláírását követő 15 napon belül kerül sor a NEO-Transz Kft. „f.a” OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11743002-21184675. sz. bankszámlájára történő átutalással. A Közlemény rovatban fel kell tüntetni „NEO-Transz Kft. f.a. vételár”

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a a nyertes pályázóval a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 30 napon belül kerül sor. A szerződéskötés további feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő 1%-os jutalékfizetési kötelezettség teljesítése.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a birtokbavételről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba adásra a vételár hiánytalan kifizetését követően 15 napon belül kerül sor.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 15 napon belül kerül sor. Az értékelésről készült jegyzőkönyvet pályázatbontásról számított 15 napon belül a felszámoló elkészíti és az eredmény az EÉR felületén közzétételre kerül. A pályázatok értékelésének alapja a vételár nagysága. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-al eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be. Jelen hirdetményre a 237/2009 (X.20) Korm.rendelet és a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget. A felszámoló a pályázati kiírást bármikor, indokolási kötelezettség nélkül visszavonhatja, a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat, ki. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani a feltöltött hirdetmény alapján, az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével. A pályázatnak tartalmaznia kell: Magánszemély ajánlattevő estében: a pályázó nevét, állampolgárságát, lakcímét, anyja nevét, személyi azonosító okmányának megnevezését és számát, adóazonosító jelét, esetleges általános forgalmi adó alanyiságát, azonosításra alkalmas személyi okmányának másolatát, az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetésnek igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását. Gazdálkodó szervezet ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatait, a gazdálkodó szervezetek hatályos 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát, az ajánlott vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetésnek igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását. Kötelezettségvállalói nyilatkozatot, hogy pályázatnyertesség esetén az adásvételi szerződést a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 30 napon belül megköti és a teljes vételárat szerződéskötést követően 15 napon belül átutalja. A szerződés kötés további feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt 1% jutalék fizetési kötelezettség teljesítése. A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit a vételáron felül viselni köteles. A szerződést, a felszámoló készítteti el, a szerződéskötés költségei pedig a vevőt terhelik, melynek mértéke a nettó vételár 1%+áfa összegének felel meg, de minimum 30.000.-Ft + ÁFA. A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló felhívja a pályázókat, hogy magánszemély vevő esetén az ingatlanok és ingóságok értékesítését a mindenkori hatályos áfatörvény szerinti adómérték terheli. A meghirdetett vagyontárgy irányára nettó összegben értendő. Adóalany vevő esetén az értékesítés a 2007. évi CXXVII. tv. 142. §-a szerint – amennyiben annak feltételei fennállnak – a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett. Nyilvános értékesítésen tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. Az ingatlan az esetleges környezeti terhekkel együtt kerül értékesítésre. Felszámolónak nincs tudomása az ingatlanon lévő környezeti terhekről. A megvásárlásra felkínált vagyonelemekért a felszámoló kellékszavatosságot és jótállást nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg.A Cstv.49.§ (3) bekezdése alapján „az értékesítés során – kivéve a jogszabályon alapuló elővásárlási jog gyakorlását – nem szerezhet tulajdont olyan személy, vagy szervezet sem, aki vagy amely az adós kizárólagos vagy többségi befolyással rendelkező tulajdonosa, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely az adóssal elismert, vagy tényleges vállalatcsoport tagja.”

A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkező(k)nek, az ő(ke)t megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal. A nyilatkozat tételére a felszámolóbiztos 10 napot biztosít.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P503561/tetelek.pdf

 

Our office in Pécs

7621 Pécs, Felsőmalom u. 2. 2. em. 4.

customer reception by prior arrangement on Mondays and Thursdays: 8:00-14:00.

 

Our office Budapest

 

1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2. emelet

tel: +36 1 617-4951

tel/fax: +36 1 235-0896

e-mail: info@patikvarga.hu


Nagyobb térképre váltás

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja, hogy ilyen típusú cookie-kat helyezhetünk el eszközén. Ha többet szeretne megtudni az általunk használt cookie-król és azok törléséről, olvassa el az adatvédelmi irányelveinket.

Elfogadom a cookie-kat ezen az oldalon.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk