Patik, Varga és Társaik Zrt.

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Tenders pályázati hirdetmény: Budapest XIV. Kerületében a Thököly út 55.
 

pályázati hirdetmény: Budapest XIV. Kerületében a Thököly út 55.

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Értékesítésre kerül Budapest XIV. Kerületében a Thököly út 55. sz. pinceszinti ingatlan.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 8 000 000 forint.

1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: kivett műhely

Típus:

iroda

Területe:

110 m²

Állapota:

átlagos

Közművesítettség foka:

teljesen közművesített

Tehermentes:

igen

Árverésre bocsátott tulajdoni hányad:

1/1

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik):

Budapest

Ingatlan fekvése:

belterület

Helyrajzi szám:

32798/A/1

Ingatlan postai címe:

1140 Budapest, Thököly út 55. pinceszint em.

Művelés alól kivett terület esetén annak elnevezése:

kivett műhely

Területnagyság:

110 m²

Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.):

kivett műhely

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe:

Kanizsa-Profil Kft. "f.a.", 8800 Nagykanizsa, Magyar u. 12.

Ingatlan állapota: átlagos

Az ingatlan(ok) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A vagyonelem megtekintésének helye, időpontja: Budapest, Thököly út 55. pinceszint, 2016. augusztus 25. 14.00-15.00 óra.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat a szerződés aláírását követő 15 napon belül kell megfizetni banki átutalás útján a Kanizsa-Profil Kft. Budapest Bank Nyrt-nél vezetett 10104985-44951100-01000001. sz. számú bankszámlájára. A közlemény rovatba fel kell tüntetni: „Kanizsa-Profil Kft. f.a. vételár”.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a nyertes pályázóval a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 30 napon belül kerül sor. A szerződéskötés további feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő 1%-os jutalékfizetési kötelezettség teljesítése.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a birtokbavételről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba adásra a vételár hiánytalan kifizetését követő 15 napon belül kerül sor. A birtokba vétel költségei a vevőt terhelik.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani a feltöltött hirdetmény alapján, az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével. Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell: Magánszemély ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, születési helyét, idejét, anyja nevét, személyi azonosító okmányának megnevezését és számát, adóazonosító jelét, lakcímét, állampolgárságát, esetleges általános forgalmi adó alanyiságát, csatolni kell az azonosításra alkalmas személyi okmány másolatát, meg kell jelölni az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, csatolni kell a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását. Gazdálkodó szervezet ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, székhelyét, cégbírósági bejegyzésének számát, adószámát, általános forgalmi adó alanyiságát, képviselő nevét, csatolni kell a beadás időpontjában 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát (amennyiben nem a vezető tisztségviselő jár el, a pályázat során eljárásra jogosult személy teljes bizonyító erejű okiratba illetve magánok-iratba foglalt meghatalmazását), meg kell jelölni az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, csatolni kell a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 15 napon belül kerül sor. Az értékelésről készült jegyzőkönyvet pályázatbontásról számított 15 napon belül a felszámoló elkészíti és az eredmény az EÉR felületén közzétételre kerül. A pályázatok értékelésének alapja a megajánlott vételár nagysága. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-al eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be. A pályázó a pályázatában köteles nyilatkozni, hogy a pályázati kiírásban foglalt feltételeket a maga teljes egészében és kapcsolódó részeiben minden további fenntartás nélkül elfogadja, és közteles nyilatkozni a 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról. A pályázónak a pályázatban kötelezettségvállalói nyilatkozatot kell tennie, hogy pályázatnyertesség esetén az adásvételi szerződést a felszámolói értékelés EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 30 napon belül megköti és a teljes vételárat szerződéskötést követően 15 napon belül átutalja. A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi, egyben elfogadja, hogy eredményes pályázata esetén a vagyontárgy értékesítéséhez szükséges szerződéskötés költségeit a vételáron felül viselni köteles. A szerződést a felszámoló készítteti el, a szerződéskötés költségei pedig a vevőt terhelik, melynek mértéke a nettó vételár 1% + ÁFA összegének felel meg, de minimum 30.000.- Ft + ÁFA. A pályázó tudomásul veszi és elfogadja, hogy pályázata eredményessé nyilvánítása esetén a 17/2014. (11.3.) Korm. Rendelet 6. § (1) b) pontja szerinti jutalék megfizetésére köteles, melynek mértéke a nettó vételár 1%-a.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az I. és II. vagyonelem tekintetében az ingatlan-illetőségek jelenleg bérleti jogviszony keretében hasznosítottak. Az I. vagyonelem esetében az ingatlan 120/2166-od ingatlan-illetősége nem a felszámolási vagyon része, az egy harmadik gazdasági társaság tulajdonában található. Az értékesítésre kerülő vagyontárgyakért, vagyonelemekért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó a megtekintett és megismert állapotában vásárolja meg. A pályázat benyújtásával a pályázó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a pályázata eredményessé nyilvánítása esetén a vagyontárgy értékesítéséhez kapcsolódó szerződéskötés költségeit viselni köteles, melynek mértéke a megajánlott nettó vételár 1%+ÁFA összegének felel meg. Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés megkötésére a pályázónak felróható okból a pályázat elfogadását követő 30 napon belül nem kerül sor, vagy a vételár fizetési kötelezettségének határidőn belül nem tesz eleget, úgy a jogügylet, neki felróható okból meghiúsul és ez esetben a felszámoló a befizetett ajánlati biztosítékot meghiúsulási kötbér jogcímén jogosult megtartani. Vesztes pályázók esetén a befizetett ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 napon belül visszautalja, míg a nyertes pályázók által befizetett ajánlati biztosíték a vételárba beszámít. A felszámoló felhívja a jogosultakat, hogy az elővásárlási jogukat a legjobb ajánlat ismeretében, azonos feltételek mellett a nyilvános pályázat keretében gyakorolhatják. A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkező(k)nek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal. A nyilatkozat tételére legalább10 napot biztosít.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P503485/tetelek.pdf

 

https://eer.gov.hu/palyazat/P503485

 

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:

 

2016. szeptember 2. 12 óra 00 perc

 

A pályázatok benyújtásának határideje:

 

2016. szeptember 19. 12 óra 00 perc

 

Ajánlati biztosíték összege: 400 000 forint.

pályázati hirdetmény teljes szövege

 

Our office in Pécs

7621 Pécs, Felsőmalom u. 2. 2. em. 4.

customer reception by prior arrangement on Mondays and Thursdays: 8:00-14:00.

 

Our office Budapest

 

1053 Budapest, Veres Pálné utca 9. 2. emelet

tel: +36 1 617-4951

tel/fax: +36 1 235-0896

e-mail: info@patikvarga.hu


Nagyobb térképre váltás

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja, hogy ilyen típusú cookie-kat helyezhetünk el eszközén. Ha többet szeretne megtudni az általunk használt cookie-król és azok törléséről, olvassa el az adatvédelmi irányelveinket.

Elfogadom a cookie-kat ezen az oldalon.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk